Адресна доставка рекламної поліграфії – це відправка листів, комерційних пропозицій із зазначенням адреси одержувача. Дуже часто такий спосіб донесення інформації використовують компанії, які мають адресну базу постійних клієнтів. Але не варто думати про те, що якщо у Вас немає списку одержувачів, то використовувати адресну доставку листів не варто. Кур’єрські послуги «Соната» пропонує здійснення Direct mail проектів з нуля, підготовку адресних баз потенційних клієнтів, розробку та дизайн поліграфії, друк, складання листів, доставку силами власної кур’єрської служби або через підрозділи Укрпошти.
Директ мейл доставка може використовуватися за такими напрямками:
- розсилання листів постійним клієнтам для привітань, каталогів з новинками товарів, спеціальними знижками та бонусами;
- пошук потенційних клієнтів, спонсорів, бізнес-партнерів;
- розсилання листів для виділеної аудиторії (VIP), запрошення на виставки, аукціони тощо.
Ми допоможемо створити ідею, що продає, розробити портрет споживача, і в результаті зробити аналіз проведення розсилки, з метою виділити потенційних клієнтів і, надалі, працювати з базою і доповнювати одержувачів. Головне завдання при проведенні адресної розсилки розробити текст листа та дизайн рекламної поліграфії таким чином, щоб одержувач зрозумів, наскільки необхідна йому саме Ваша послуга, ніж Ви кращі за інші, Ваші переваги.
Наявність потреби найголовніше, адже якщо Ви помилитеся, оплачений контакт не принесе користі. Текст має бути максимально індивідуальним, адже особисте звернення до споживача, це акцент, що саме в ньому Ви зацікавлені як у потенційному клієнті, це фактор підвищеної взаємодії з цільовою аудиторією. Наш досвід у проведенні адресних доставок директ мейл дозволяє провести адресну доставку максимально якісно, підготувати бази отримувачів. Ми допоможемо визначити портрет Ваших майбутніх клієнтів, адже чітке розуміння та поділ цільової аудиторії, один із головних факторів успіху у проведенні розсилки. Ми пропонуємо директ мейл у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі, Львові, Вінниці, Житомирі, Запоріжжі, Івано-Франківську, Кропивницьку, Луцьку, Миколаєві, Полтаві, Рівному, Сумах, Тернополі, Ужгороді, Херсоні, Хмельницькому, Черкаси, Чернігів, Чернівці. Direct-mail – адресна розсилка рекламно – інформаційного матеріалу на цільову аудиторію, що включає: підготовку необхідної бази даних, упаковку поліграфічної продукції, доставку за конкретними адресами. Наявність різноманітних баз даних. Покриття на всій території України. Така адресна доставка забезпечить повномасштабне охоплення цільової аудиторії та швидкий результат для замовника. Тепер Ви зможете заощадити на розміщенні реклами та виграти час для привернення уваги клієнтів та розширення клієнтської бази. Схема роботи кур’єрської служби:
Підготовка бази даних
- вибірка адрес, за якими поширюватиметься кореспонденція, проводиться з бази даних компанії за обумовленими параметрами,
- підготовка списку адрес (список складається з найменування організації та виду її діяльності).
- затвердження списку розсилки замовником
Упаковка
- поліграфічна продукція (конверт для персоніфікації кореспонденції наклеювання етикетки з адресою одержувача)
Доставка
- термін поширення – індивідуально обмовляється із Замовником;
- доставка здійснюється кур’єрами;
- одержувач ставить підпис до бланку повідомлення про отримання кореспонденції
Перевірка маршрутів та звіт Замовнику
- схема кожного маршруту доставки уточнюється при запиті звіту в електронному вигляді замовнику, надається список найменувань організацій із зазначенням їх виду діяльності, телефонів та адрес.
- якщо у замовника виникають сумніви щодо доставки його кореспонденції, то менеджерами робиться продзвін одержувачів приблизно 10-15% загальної бази.
- при запиті письмового звіту надаються адреси та телефонні номери організацій із зазначенням П.І.Б. одержувача, його підписи та дата доставки.
Ми можемо запропонувати:
- Індивідуальне розповсюдження рекламно-інформаційних матеріалів;
- Цей вид поширення характеризується індивідуальним підбором для кожного Замовникам листа адресної бази з найбільш підходящою цільовою аудиторією з огляду на специфіку запропонованого товару (послуги).
- Даний вид поширення використовується у тому випадку, коли безпосередньо необхідно звернутися до певної категорії людей (потенційним клієнтам), яким це може бути цікавим та актуальним.
- Перевагою такого розсилання є можливість вибірки з бази адрес.
- Паралельне розповсюдження рекламно-інформаційних матеріалів; У разі поширення здійснюється паралельно коїться з іншими рекламними матеріалами (з періодичними виданнями) вже заздалегідь відомої адресної базі.
Перевагою даної розсилки є
- Ваші рекламно-інформаційні матеріали доставляються з відомими та престижними періодичними виданнями.
- Порівняно невисока ціна порівняно з індивідуальним розсиланням, а також, якби Ви скористалися послугами Укрпошти.
Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання! тел.: (099) 224-25-89, (063) 842-49-08