Полиграфия

Продукция полиграфииМи знаємо, що якісна поліграфічна продукція – це візитна картка компанії. Вона може мати як інформаційний, і рекламний характер.

Ми пропонуємо Вам високоякісні послуги оперативної поліграфії з цифрових, офсетних та шовкотрафаретних печаток.

У стислі терміни та з незмінно високою якістю виконаємо друк різноманітної поліграфічної продукції:

  • візитки;
  • буклети;
  • листівки;
  • флаєра;
  • календарі;
  • бланки;
  • конверти;
  • каталоги;
  • плакати…

Замовляйте продукцію, що Вас цікавить, не виходячи офісу або будинку, надсилайте макети в електронному вигляді, або за їх відсутності ми виконаємо для Вас дизайн поліграфічної продукції будь-якого виду і розміру.

Ми знаємо ціну Вашого часу та дбаємо про точну передачу інформації до споживача!

Візитка – це особа компанії, частка Вашого корпоративного стилю, що визнана не тільки повідомляти відомості, а й надавати певний вплив на того, кому її вручають. Це своєрідна реклама, що завжди з вами! У сучасній практиці використовується два типи візиток: ділові та особисті, кожна з яких має свої різновиди. Ділові візитки використовуються у бізнесі для надання контактної інформації потенційним клієнтам. На візитівках обов’язково вказується ім’я, прізвище, посада, контакти представника бізнесу, назва компанії та вид її діяльності. Як правило, візитки мають свій корпоративний стиль. Візитки особистого типу можуть містити ім’я та прізвище власника .а також будь-яку додаткову інформацію, яку власник хоче до неї внести. Візитки можуть виготовлятись різними способами: цифровий друк, офсетний, шовкографія на матовому, глянцевому папері або дизайнерському картоні з прийнятими розмірами для друку 50х90 мм.

Буклет – це аркуш паперу, сфальцований (складений) кілька разів, що містить у собі рекламно – інформаційні дані про компанію чи товари. Основні складові буклету: візуальний ряд, інформаційний блок та контактна інформація. Найбільш поширений формат буклету – 10х21 см. – це лист формату А4 складений (сфальцований) двічі, що дозволяє зручно розташовувати його на рекламних стійках у магазинах, банках, офісах…а також для розсилки в поштових конвертах.

Листівка – це один із ефективних методів для популярного та недорогого виду реклами. Листівки можуть бути як односторонні, так і двосторонні, запечатані з однієї або двох сторін. Під час друку використовується матовий або глянцевий крейдований папір щільністю від 80 до 300 г/м2.

Флаєр – це яскраво – барвистий, популярний рекламний носій, що використовується як роздатковий матеріал. Найбільш використовується євро формат – 21х10 см., Папір щільністю 80х150 г/м2. Друк флаєрів проводитиметься методом цифрового або офсетного друку.

Календар – це найкраща рекламна пропозиція в поліграфії, що несе в собі інформацію про компанію або її продукт. На відміну від флаєрів і буклетів, що викидаються або губляться після перегляду, то календар зазвичай перед очима цілий рік. Календарі бувають, залежно від запропонованої інформації, таких видів: кишенькові, квартальні, настінні, настільні «будиночок», перекидні (на пружині), плакати-календарі.

Бланк – це представницька документація компанії. Престиж компанії вимагає уваги, а особливо підкреслити його зможе фірмова документація, надрукована в корпоративному стилі. Як правило, бланки містять контактну інформацію, банківські реквізити і призначені для майбутнього заповнення. Друк бланків проводиться за допомогою цифрового або офсетного способу друку залежно від тиражу та заповнення кольорів самого документа.

Конверт – додатковий компонент фірмового стилю. Фірмовий конверт з логотипом або атрибутикою кольору та стилю компанії не залишиться поза увагою серед інших конвертів чи паперів. Фірмові конверти незамінно підійдуть до корпоративного листування або рекламної розсилки. Нанесення логотипу або фірмового стилю здійснюється методом офсетного або цифрового друку, на конвертах з офсетного, крейдованого або дизайнерського паперу гарної якості.

Каталог – це найкращий рекламний компонент, в якому надається клієнтам повна інформація про асортимент продукції, послуги, а також наводяться характеристики, фотографії, ілюстрації. Зазвичай під виготовлення каталогів використовують крейдований папір щільністю 90х150 г/м2. Палітурка каталогу залежить від складності виготовлення або формату, може бути на скобі, пружині або термоклейовий.

Плакат – на сьогоднішній день став основним інструментом просування інформації в громадських місцях. Їх можна побачити в розважальних та бізнес-центрах, банках, виставках, магазинах, аптеках та місцях масового скупчення аудиторії. Яскраво – барвистий плакат завжди зверне на себе увагу. Під час друку плакатів використовується: широкоформатний друк (до 30 екземплярів); цифрова (300 екземплярів); офсетна (понад 1000 екземплярів) при густині паперу 130х300 г/м2.

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання!
тел. : (068) 457-79-65 (063) 84

Замовити послуги:

    callback-girl