Дев’ятнадцяту станцію Київського метрополітену «Тараса Шевченка» відкрито наприкінці грудня 1980 року у складі гілки оболонського напрямку. Обслуговує більшість столичного району Поділ, щодня приймаючи близько 17 тис. осіб. Реклама на щитах станції метро Тараса Шевченка, ймовірно, з’явиться в недалекому майбутньому, а поки що рекламодавці можуть використовувати для розміщення своїх матеріалів елементи вхідної групи, касового залу та перону.

Реклама у метро на Тараса Шевченка за доступною ціною

З метою розміщення реклами у метрополітені на станції Тараса Шевченка РА «Соната Груп» рекомендує задіяти скління вхідних дверей, обладнання касового залу, навігаційні покажчики, покриття для підлоги та колони.

Реклама на станції метро Тараса Шевченка:

  • ламіновані наклейки горизонтальної орієнтації поверх скла вхідних дверей;
  • стікери на кришках турнікетів;
  • у нас ви можете замовити аплікації для підлоги – недорогий ефективний вид розміщення. Вартість оренди квадратного метра підлоги касового залу або перону в порівнянні з іншими майданчиками незначна, при цьому забезпечується порівнянне охоплення;
  • прапори на колонах перону Тараса Шевченка – один із варіантів якісного брендування простими засобами;
  • лаконічні оголошення можуть ефективно транслюватися зі світлових покажчиків;
  • допоможемо охопити людей, які використовують найближчі до Тараса Шевченка платформи метро Києва – Контрактова площа та Почайна;
  • щоб досягти максимального результату, залучіть розміщення реклами на лайтбоксах та шляхових стінах центральних станцій із максимальним трафіком. При просуванні брендів чудові показники демонструє реклама на беклайтах;
  • не забувайте про пасажирів, які перебувають усередині вагонів. Розмістивши наклейки у всіх 706 вагонах, що курсують за трьома напрямками столичного метрополітену, ви за місяць отримаєте десятки мільйонів переглядів.

Чекаємо на ваш дзвінок!

Замовити послуги:

    callback-girl