Реклама на телебаченні – найефективніший і найпоширеніший вид реклами.
РА «Sonata Group» пропонує розміщення реклами на телебаченні (реклама на телевізійному телебаченні) по всій території України в самих топових телеканалах. Це може бути, як регіональний, так і мережевий телевізійний канал. Агентство пропонує найвигідніші умови для Вас. За рахунок хороших знижок для нас клієнту буде набагато простіше звернутися до нас в агентство, ніж безпосередньо замовити рекламу на телебаченні.
Телевізійна реклама – це вид реклами, який, мабуть, можна назвати найбільш затребуваним, дієвим та ефективним видом реклами. Адже це та реклама, яка так чи інакше привертає увагу цільової аудиторії за рахунок своєї яскравості, різноманітності ефектів та майже необмежених можливостей створити щось незабутнє та оригінальне.
Реклама на телебаченні вважається найбільш масштабною, а також має найбільше охоплення цільової аудиторії – адже кожна людина так чи інакше дивиться телевізор, а реклама ТБ – невід’ємна частина телебачення. Якщо рекламний відеоролик зроблено якісно, грамотно та креативно, то потенційний споживач обов’язково зверне на нього увагу, а це вже половина успіху. Так як рекламні блоки на телебаченні повторюються з певною періодичністю, велика ймовірність, що цільова аудиторія спостерігатиме рекламу кілька разів.
До речі, що стосується самої цільової аудиторії, то з рекламою на телебаченні найпростіше точно потрапити в потрібну цільову аудиторію, просуваючи серед неї те, що буде найцікавіше саме їй, орієнтуючись на тематику, географічне положення каналу і т.д. Це одна з основних переваг реклами на ТБ. Також варто враховувати час доби – від цього також може залежати цільова аудиторія та реклама, яка була б цікава.
Телевізійна реклама може забезпечити комплексний вплив на споживача за рахунок звуку, зображень, анімації та інших ефектів.
Ціни реклами на ТБ завжди виправдовують себе, адже за допомогою цього напряму можна не тільки залучити нових споживачів, а й сприятливо вплинути на імідж марки, що рекламується, викликати більше довіри споживачів і зацікавити їх, показавши практичне застосування.
РА «Sonata Group» пропонує всі види реклами на ТБ, а саме:
Рекламні ролики – найпопулярніший і найоптимальніший вид реклами на телебаченні, що демонструється у спеціальних рекламних блоках між показом телепередач. За багато років використання цей вид телереклами виправдав себе як виключно ефективний, довівши високий рівень психологічного впливу на споживача, а також нав’язливість, яка не може не привернути увагу.
Спонсорство – досить ненав’язливий вид реклами, і є супроводом популярних телешоу і навіть фільмів. Як правило, дана реклама триває всього кілька секунд, лише нагадуючи про марку, що просувається.
Рядки, що біжать, подібна реклама демонструється під час показів телепередач і розташовується в самому низу телеекрана. Це найдешевший вид реклами.
Product placement – мабуть, це самий ненав’язливий вид реклами, який тільки побіжно акцентує увагу на товарі, що просувається. Це реклама товару чи марки в самому фільмі – наприклад, герої шоу користуються товарами, що рекламуються.
Вартість реклами на телебаченні залежить від безлічі факторів, але здебільшого основну роль у ній відіграють популярність каналу, ефірний час, вид реклами, складність рекламного відеоролика та його масштабність.
Замовити прорахунок та медіаплан Ви зможете у менеджера напряму.
Жанри телевізійної реклами:
- рядок, що біжить – коротке повідомлення про компанію, товар, послугу, що з’являється внизу або вгорі екрана не тільки в рекламному блоці, але і під час показу фільмів, програм, тощо;
- джингл – ролик, у якому звучить пісня про конкретну компанію, послугу товару зі спеціально підібраними словами, музикою;
- ремейк – ролик, у якому звучить відома мелодія, але із зміненими словами про компанію, товар, послугу;
- відео ролик – інформація про компанію, послугу, товар, що створюється за допомогою відео та аудіотехніки;
- кліп – відеоматеріал, який відображається мозаїчно;
- рекламні серіали – серія відеороликів, пов’язаних між собою;
- анімаційний ролик – це мальований відеоролик, який може бути створений з використанням комп’ютерної графіки;
- телесюжет – рекламно-драматичний ролик, у якому присутні зав’язка, розвиток подій, розв’язка;
- спот – відеоролик із елементами художнього твору;
- пілот – ролик про компанію, товар, послугу, яка ще в процесі створення.
Способи розміщення реклами на TV:
- пряма реклама – транслюється у рекламному блоці;
- спонсорство – використовується в передачах як призи учасникам, одягу ведучих;
- product placement – розміщення, показ товарів, у фільмах.
Переваги телереклами:
- охоплює аудіо та візуальний ряд;
- споживачам набагато зручніше та краще сприймати інформацію вдома на комфортному дивані;
- високий рівень впливу на споживача.
Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання!
тел.: (099) 224-25-89, (063) 842-49-08