Реклама у/на автобусах | Реклама у/на трамваях | Реклама у/на маршрутках | Реклама у/на тролейбусах |
В даний час транзитна (транспортна) реклама – високоефективний канал надання споживачеві інформації про товари та послуги рекламодавця.
Реклама в транспорті має велику різноманітність варіантів і форматів, макет реклами може бути реалізований у нестандартному, креативному вигляді, який не тільки зверне на себе увагу оточуючих, але і стане окрасою навколишнього міського середовища.
Для нанесення зображення на борти автобусів використовується високоякісна плівка, що самоклеїться, з ламінацією, що захищає від механічних впливів.
Оскільки у великих (а найчастіше і не дуже) містах дорожня ситуація залишається напруженою, утворюється велика кількість пробок. І вони грають на користь транспортній рекламі збільшуючи її перегляд і час контакту з потенційними покупцями. Також, оскільки у великих містах є тенденція до скорочення великоформатних конструкцій зовнішньої реклами, особливо в центрі, розміщення реклами і на транспорті може стати відмінною можливістю розмістити великі рекламні зображення в центрі міста.
Залежно від транспортних засобів, що задіяні, реклама в транспорті може мати свої нюанси та переваги:
Реклама у тролейбусах
Сучасні тролейбуси мають великий розмір, що дозволяє представити їх борти як рекламні площі великого формату. Борти можуть оформлятися як окремо, так і разом, утворюючи цілісну картину. Усередині салонів можливе розміщення стікерів різного формату, що також мають високу ефективність і проглядання. Все, що сказано про рекламу в тролейбусах, є справедливим і для реклами в трамваях. За винятком того, що завдяки більшим розмірам трамвая рекламне зображення на борту може мати ще більший розмір, а кількість місць для розміщення різноформатних стікерів усередині салонів також значно збільшена. Проте трамвайні маршрути мають дещо меншу густоту, ніж інші маршрути міського транспорту.
Реклама у маршрутках
Основною перевагою реклами у комерційному транспорті є велика густота його маршрутів, наявність великої кількості транспортних засобів, що курсують із малими інтервалами руху. Це піде на користь у разі великої рекламної кампанії, в ході якої необхідно охопити райони, де мало представлений громадський транспорт.
Реклама в автобусах
У порівнянні з тролейбусами і трамваями, автобуси мають відповідні розміри, маючи при цьому підвищену мобільність і густоту маршрутів. Якщо метою рекламної кампанії є охоплення, наприклад, господарів дачних ділянок — розміщення реклами на бортах і всередині салонних стікерів буде чудовим способом реалізувати таке завдання.
Як видно, транзитна реклама має масу переваг і можливість реалізувати широкий спектр завдань рекламодавця.
Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання!
тел.: (099) 224-25-89, (063) 842-49-08