Реклам у метро Києва

Реклама у метро Дніпра

Реклама у метро Харкова

Реклама в метрополітені є складною конструкцією, спрямованою на його відвідувачів, починаючи від студентів навчальних закладів і до бізнесменів. Це споруди, що грамотно вписуються в архітектуру метрополітену, і бачить безліч людей. На даний момент все більше людей користується послугами метрополітену, для багатьох з них реклама в метро є інформаційною і доступною, особливо в передсвяткові дні, коли кожен відвідувач мріє придбати подарунок для своїх рідних або знайомих.

Реклама у метро представлена ​​у вигляді листівок різних форматів, постерів, розташованих при вході та виході з нього, рекламних щитів на стінах вздовж станцій та ескалаторів, де кожна людина може з нею ознайомитись. Бізнесмени застосовують її для просування всіх видів своїх послуг та нових товарів. За допомогою реклами компанії розкручують нові бренди. Величезною є її роль при розпродажах, знижках, адже кожен відвідувач метро знає, наприкінці сезону в будь-якому магазині починається сезон розпродажів. У цей час відвідувачі магазинів особливо часто їх відвідують і купують для себе необхідні речі за дуже незначною і вигідною ціною.

Особливо гостро спостерігається цей факт у передсвяткові періоди. На станціях метро можуть бути такі рекламні види:

  • відеопроектори;
  • рекламні щити;
  • плазмові екрани;
  • плакати на колійних стінах та інше.

реклама в метроВсі види рекламних розміщень мають одну мету: донести до відвідувача метрополітену докладну інформацію про продукти, які рекламують бізнесмени або великі компанії. І виходить це у них чудово! Тому що народ, потрапляючи до метрополітену, бачить різноманітність рекламних носіїв, відкриває для себе новинки та поспішає їх придбати чи освоїти.

Брендування станцій метро — це вид реклами, що запам’ятовується, він забезпечує на 100% контакти саме з тією аудиторією, яка потрібна для ознайомлення з даними товарами або послугами. Брендуванню можуть підлягати в метрополітені колони, стіни, підлога будь-якої зі станції, якщо вона не є значною пам’яткою архітектури.

У цих місцях брендування категорично заборонено для збереження даних історичних місць. Також проводиться брендування переходів метро. Усередині вагона є можливість розміщення рекламних листівок на простінках, наклейок на вікнах та дверей різного формату.

Важливо те, що рекламна інформація, розміщена в цих місцях, доступна для відвідувача вагона з будь-якого місця, вона має чудовий огляд особливо в піковий годинник. Вартість таких розміщень доступна, формат реклами може бути укрупненим. У таких місцях бажано розміщувати менше тексту, а більше слоганів та картинок.

Цей вид розміщень чудово підходить для реклами певних товарів. Метролайти, розміщені на ескалаторі, розташовуються на рівні очей людини, це забезпечує їм відмінну видимість для тих людей, які пересуваються в обох напрямках. Всі види реклами в метрополітені мають пізнавальний характер, тому відвідувачі метро можуть не тільки дістатися певного місця, а й ознайомитися з потрібною інформацією для себе!

Замовити послуги:

    callback-girl