реклама в фастфудах

реклама в кафаРядовий громадянин, який прийшов до закладу громадського харчування, почувається особливим і унікальним! Почуття це приходить завдяки образу розкоші і шику, що прийшов до нас із телевізора. Відвідування ресторану-цікава подія у житті! До того ж людина буде смачно їсти, спілкуватися з приємними співрозмовниками-загалом вона розслаблена і позитивна. У подібну атмосферу просто неможливо не підключити її Величність Рекламу!

Варіантів розміщення реклами в ресторанах, кафе та фаст фудах існує безліч. Найбільш простим і популярним можна назвати рекламу на каналі, що віщає на екранах телевізорів у ресторані. Одним із варіантів співробітництва ресторан – рекламодавець, є: заклад показує лише той канал, де транслюється реклама агентства, натомість отримує можливість безкоштовно анонсувати заходи своєї мережі на цьому каналі. Рекламу статусних, дорогих брендів краще демонструвати в елітних ресторанах, які відвідують люди відповідного статусу.

Реклама у ресторанах адресована максимальній кількості цільової аудиторії рекламодавця. Розглянемо такі можливості для реклами у громадському харчуванні. Тейбл з вашою рекламою розміщений безпосередньо на столі. Величезний плюс цього – постійно перед очима споживача!

Брендоване меню або реклама на сторінках меню закладу. Надійний метод м’якого використання інформації.

Преса, буклети що вкладають у рахунки, дисконтні картки – перший пункт ідеальний так само для ресторанів. У закладах пропонують глянцеві журнали, брошури, які із задоволенням перегортають відвідувачі в очікуванні. Роздача буклетів та дисконтних карт більш ефективна буде у кафе та фастфудах.

Розміщення реклами на посуді, стіках цукру, кави, чаю. Цей вид розміщення реклами підійде для виробників харчової продукції. Плакати біля входу та в основному залі. Підлоговий наклейка – реклама легко доступна для людини.

Розміщення реклами у кафе та фаст фуд має свої особливості. Здебільшого за рахунок контингенту гостей цих закладів.

Новинкою у сфері реклами є WI-FI реклама. Оскільки фастфуд і кафе відвідує найчастіше молодь, що користується мережею WI FI, то й розміщувати в даних мережах рекламу цілком логічно. Це буде іміджева реклама на молодіжну аудиторію: реклама акцій, сезонних знижок, мобільного контенту, event- заходів, «вірусних» роликів у молодіжне середовище.

Реклама на стояках, підвісних мобайлах. Семплінг на касі, стікери в касовій зоні, 3D стікери на підлозі та в туалетних кімнатах. Варіант діалогової реклами: роздача листівок, брошур. Проведення промо акцій, конкурсів, дегустацій. Не можу не згадати про ще один метод – реклама на сайтах закладів, особливо ефективна, якщо це широка та популярна мережа з активним блогом відвідувачів. Відпочинок у закладі громадського харчування, будь-якого статусу, асоціюється з відпочинком, гарним життям та шиком. З кожним роком ресторанний бізнес росте і процвітає, стаючи розкішним полем діяльності для рекламодавців!

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання! тел.: (099) 224-25-89, (063) 842-49-08

Замовити послуги:

    callback-girl