Сучасна молодь активна та розкута. А у ВНЗ навчається більш прогресивна її частина. Природно, що студенти жваво реагують на появу чогось нового, модного та гарного. Вони не сильно замислюються над тим, як заощадити гроші, ні в чому собі не відмовляють, адже вони ще не обтяжені сім’ями. Благо, батьки постачають їх грошима, а дехто навіть отримує стипендію. Живуть за принципом: все й одразу!
Це характерно для молоді, і це нормально. Проявити себе, показати характер, бути лідером скрізь і в усьому, бути самостійним та незалежним – ось головні якості, що відрізняють нинішню молоду людину від представника старшого покоління. У всі часи найреволюційніші ідеї насамперед поширювалися серед студентства.
Тому ця аудиторія вигідно відрізняється від зрілого населення своїми споживчими уподобаннями. Просування нових видів товарів та послуг серед молоді – перспективний напрямок, що дозволяє охопити рекламою не тільки жителів великих міст, а й периферії, оскільки студенти здебільшого з провінцій.
Подання рекламної інформації у ВНЗ України здійснюється у таких видах
- Інформація на стаціонарних носіях. До них відносяться лайтбокси у вузах, спеціальні стенди, плакати. Реклама на плакатах у вузах може розміщуватись у холах, буфетах, коридорах, на дверях аудиторій, а також у гуртожитках.
- Промо-акції, т. е. поширення реклами як листівок, буклетів, наочних агітацій. Проводяться й інші заходи, які передбачають живий контакт із представником фірми, у яких кожен бажаючий може розглянути річ, помацати чи отримати її як приз.
- Друкарські видання, наприклад, студентські газети, довідники та інші.
- Рекламні ролики на плазмових панелях із звуковим супроводом або без нього.
Рекламну інформацію розміщують у найбільш відвідуваних місцях, що забезпечує її багаторазовий контакт із потенційним клієнтом. Рекламодавцю вона обходиться значно рекламою у вузі дешевше, ніж інші види реклами, а ефективність її набагато вища.
Реклама у вузах має низку особливостей, які необхідно враховувати. По-перше, зміст рекламної інформації має обов’язково узгоджуватися з адміністрацією ВНЗ. По-друге, реклама алкоголю та тютюну категорично заборонена на території вищих навчальних закладів України. І по-третє, є періоди спаду студентської активності, так званий «мертвий сезон». Це стосується новорічних, різдвяних свят та літніх канікул.
Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання! тел.: (099) 224-25-89, (063) 842-49-08