Реклама на телебаченні Реклама на радіо Реклама у пресі

 

Вам потрібна реклама, яка гарантовано залучить потенційних клієнтів та сприятиме успішним продажам?

Тоді вам варто вибрати розміщення реклами у ЗМІ.

ЗМІ (засоби масової інформації) – це найпопулярніші джерела нових знань. Ми із задоволенням користуємося такими видами ЗМІ, як преса, радіо та телебачення щодня. З їхньою допомогою можна легко і швидко охопити практично будь-яку аудиторію. Наприклад, це може бути певна вікова група або ж мешканці одного міста.

Для просування будь-якого товару чи послуги можна вибрати саме ті канали інформації, які найбільше ефективно донесуть ваші повідомлення до майбутнього споживача. Більше того: реклама у ЗМІ представлена ​​величезною різноманітністю форм. Це і яскраві постери в журналах, і рекламні діалоги, що запам’ятовуються, по радіо, і оригінальні телевізійні ролики.

При розміщенні рекламних матеріалів враховуються особливості продукту. Це цільова аудиторія (тобто люди, на яких він розрахований), їх вік, рівень доходу, місце проживання, інтереси, а також особливості вашого товару та доступний бюджет. Правильне рекламування через ЗМІ допомагає залучити найбільшу кількість продажів за мінімальних витрат.

Які ЗМІ можуть бути задіяні для реклами та у чому переваги кожного з них?

Реклама у пресі

Безліч людей починає свій день з прочитання ранкових газет, для інших купівля улюблених журналів є справжньою традицією. За статистикою, рівень довіри до преси вищий, ніж до інших ЗМІ. Крім того, газети та журнали часто читаються від кірки до кірки. Тому ймовірність, що ваше повідомлення приверне увагу, дуже висока.

Публікація реклами у пресі має кілька особливостей, які успішно використовуються у рекламному бізнесі:

— Можливість чітко окреслити аудиторію рекламного повідомлення. Як правило, читачів того чи іншого видання поєднує місце проживання, вік, матеріальний рівень. Залежно від вашої цільової аудиторії, ви можете вибрати державну або регіональну пресу.

— Багато видань орієнтуються на вузькі групи населення. Наприклад, це журнали для дітей чи представників однієї професії. При розміщенні реклами в спеціалізованій пресі її побачать лише ті, кого точно зацікавить ця пропозиція.

— Вартість публікації реклами в газетах та журналах радує невисокою ціною, порівняно з іншими ЗМІ. Реклама у пресі – найбільш економний, але дуже ефективний спосіб просування вашого товару чи послуги.

— Більшість газет та журналів читаються кількома людьми. Це дозволяє залучити більше потенційних клієнтів вашим рекламним повідомленням.

— Друкарські видання надають можливості для публікації різних видів реклами. Ви можете замовити як привабливі оголошення та постери, так і деталізовані статті.

— Хочете чогось цікавішого? До ваших послуг такі форми реклами в пресі, як вклеєні рекламні листи, брошури, пробники, сувеніри та ще безліч оригінальних варіантів.

Реклама у пресі – це те, що потрібно, якщо ви хочете залучити певну аудиторію та вкластися у невеликий бюджет. Вона надає безліч можливостей для оригінального представлення товару чи послуги.

Реклама на телебаченні

реклама на телевиденииТелевізійна реклама – відмінний спосіб розповісти про товар у яскравій формі, що запам’ятовується. Розміщення рекламних матеріалів на популярних телеканалах допомагає залучити найширшу аудиторію. Водночас регіональні чи нішеві канали (наприклад, спортивні чи молодіжні) допоможуть сфокусуватися на вужчих категоріях населення.

Цей вид реклами має незаперечні переваги:

  •  Телебачення – найбільш доступний та популярний вид ЗМІ. Згідно з результатами недавніх досліджень, доросла людина проводить у середньому приблизно 3-4 години перед телевізором. Уявляєте скільки реклами він може подивитися за цей час?
  • Сучасні телевізійні ролики — справжні маленькі фільми із власними сюжетами та героями. Завдяки використанню якісних спецефектів, анімації та музики ваша реклама приверне увагу глядача.
  •  Телевізійна реклама незамінна, коли потрібно показати товар та послугу у дії. Переглядаючи ролик, людина підсвідомо ототожнює себе з його героєм – і усвідомлює особисту вигоду від покупки вашого товару.
  •  Ролики на телебаченні повторюються кілька разів на день протягом тижнів або місяців. Це дозволяє глядачеві запам’ятати всю важливу інформацію про продукт та поступово зважитися на покупку.
  • Реклама по телебаченню – це престижно. Розміщення комерційних повідомлень на телеканалах – це великий плюс до вашої ділової репутації.
  • Образи, створені телерекламою, обов’язково запам’ятаються потенційному клієнту та підштовхнуть його до вибору саме вашого продукту.

Реклама на радіо

Чому варто розміщувати рекламу на радіо? Цей канал ЗМІ має масу перевагреклама на радио.
По-перше, це широке охоплення цільової аудиторії. Радіо постійно звучить у торгових центрах, кафе, магазинах та інших закладах сфери обслуговування. Також безліч людей включає радіо в машині чи вдома. Для багатьох українців радіо є постійним «музичним фоном», яке оточує їх протягом усього дня. Так що радіо – один із найпопулярніших ЗМІ.

По-друге, радіостанцій, де можна розмістити рекламу, дуже багато. Ви можете вибрати топові всеукраїнські радіостанції. Таким чином, про вашу пропозицію гарантовано дізнаються сотні тисяч постійних слухачів. Якщо ваша цільова аудиторія досить вузька, до ваших послуг регіональні або спеціалізовані радіостанції. Вони орієнтуються на мешканців однієї області чи району, або певну вікову категорію. У будь-якому випадку потенційні клієнти звернуть увагу на вашу рекламу.

По-третє, величезною перевагою радіореклами є її повторюваність. Аудіоролики можуть повторюватися у кожному рекламному блоці, що сприяє швидкому запам’ятовуванню вашого повідомлення. Завдяки цій властивості радіореклами постійні слухачі точно запам’ятають усю важливу інформацію про вашу пропозицію. Тривалий період трансляції роликів дасть споживачеві час на обмірковування, постійно нагадуючи про вас.

Реклама на радіо – це чудовий спосіб сфокусуватися на конкретній аудиторії та підштовхнути потенційних споживачів до покупки вашого продукту.

Загалом реклама у ЗМІ — це завжди ефективний і дієвий спосіб заявити про свій продукт на ринку та залучити нових покупців. Тому рекламна агенція повного циклу «Соната» настійно рекомендує Вам скористатися саме цим видом реклами.

Замовити послуги:

    callback-girl