Роздача листівок (ліфлетінг) | Семплінг | Робота на виставках |
Здійснюється організація та проведення різних акцій або так званих бтл-акцій — у торгових центрах, на виставках, на вулиці, біля метро, біля ВНЗ, у місцях великого скупчення людей і так далі.
Це можуть бути дегустації, семплінги, також роздача листівок.
Що пропонує рекламна агенція «Sonata group»?
Рекламна агенція «Sonata group» пропонує комплекс послуг, серед яких:
- нестандартні промо акції;
- промо акції на виставках (промо акції в експоцентрах);
- роздача листівок (ліфлетінг київ);
- соціальні опитування.
Промо акції на виставках
Проведення акцій на виставках — це не тільки інформування потенційних клієнтів, а й найкращий спосіб розширити Вашу клієнтську базу за рахунок чудової маркетингової події.
Вартість промо акції розраховується і залежить від:
- скільки потрібно промоутерів;
- кількості робочих днів;
- кількості робочих годин на день;
- наявності на промо супервайзер;
- ротації (чи буде поділ між днем і вночі, чи весь робочий час акції йдуть разом);
- ціни на проїзд промоутерів до місця проведення акцій;
- вимог до обраних промоутерів (адже години роботи промоутерів з модельною зовнішністю коштують дорожче);
- виїзду до замовника (з метою підбору промоутерів, а також додаткового інструктажу).
Промо акції на виставках в експоцентрах Києва, Харкова, та Дніпра проводить РА Sonata group.
Роздача листівок (ліфлетінг)
Роздача листівок, тобто ліфлетінг – привертає увагу перехожих і дає вичерпну інформацію про Ваш бренд і товари. Це велика кількість контактів та накопичення клієнтської бази. Ми надаємо детальний фотозвіт з роздачі листівок.
Організація та проведення промо-акції включає такі обов’язкові етапи:
- Визначення ідеї та стратегії акції;
- технології підготовки акції;
- графік проведення акції;
- Складання адресної програми.
- Кастинг та інструктаж персоналу;
- Контроль за проведенням акції;
- Щотижнева та підсумкова звітність за результатами акції;
- Проведення інвентаризації;
Інвентаризація відіграє важливу роль у бізнесі кожного. Потрібно розуміти, що рано чи пізно необхідно провести інвентаризацію товарів. Проведення інвентаризації можна розділити кілька етапів, кожен із яких дуже важливий для кінцевого результату.
ЕТАП 1
- підготовка наказу від імені керівника підприємства;
- рамки проведення інвентаризації;
- склад комісії;
- збір розписок від матеріально відповідальних осіб;
- затвердження списку товару, що інвентаризується.
ЕТАП 2
- складання описів, що інвентаризуються;
- перевірка майна;
- зіставлення даних описів із бухгалтерським обліком.
ЕТАП 3
Етап 3 – завершальний етап. Формуються результати та притягуються винні особи до адміністративного покарання. Формуються звірювальні відомості.
Нестандартні промо акції
Проведення нестандартних промо акцій – крок уперед у просуванні Вашого бізнесу. У першу чергу, Ви, таким чином, спілкуєтеся з покупцями та приваблюєте все більше клієнтів, з іншого боку – людей приваблює все наочне, приємне та нестандартне. Можна навіть сказати незвичне.
Рекламне агентство «Sonata group» має величезний досвід проведення нестандартних промо акцій та вже напрацьовану базу професіоналів, які готові приступати до роботи.
Проведення соціальних опитувань
Соціальні опитування – це контакт із великою кількістю цільової аудиторії та сегментування її у клієнтів. Наше агентство має напрацьовану базу та гарне покриття по всій Україні.
Приклади робіт
Незалежно від продукту, що просувається, промо-акції мають такі цілі:
- Збільшення обороту, частки ринку та прибутку.
- Збільшення поінформованості та впізнаваності товару споживачами.
- Стимулювання продажів.
- Залучення нових споживачів.
- Утримання споживачів.
- Збільшення обсягу покупок продукту задля унеможливлення перемикання споживачів на бренд конкурента.
- Збільшення споживання товару.
- Переключення попиту більш рентабельний товар. Тому для цієї ідеї необхідний реквізит і грамотний персонал.
Ми можемо запропонувати свою базу професійних промоутерів — студентів вузів м. Києва (університет Шевченка, інститут культури та мистецтва, КПІ, НАУ, МАУП, Міжнародний університет, Києво-Могилянська Академія, Лінгвістичний Університет тощо)
Усі промоутери пройшли кастинг та індивідуальне тестування. Промоутер-спеціаліст з впровадження та просування будь-яких товарів та послуг.
- Роздача листівок; обов’язки (залежно від акції) входить робота з перехожими та відвідувачами магазинів, виставок та презентацій.
Промоутер, беручи участь у промо-акції, розповідає клієнтам про продукт, відповідає на їхні запитання, роздає рекламні матеріали або пробні зразки демонструє їх, влаштовує шоу. У разі він виступає «обличчям і очима» компанії.
Головне завдання промоутера – зацікавити якнайбільше людей у рекламованому продукті, виявити бажання у покупця придбати його. Супервайзер – запорука правильного виконання промоутерами своїх функцій. Наші переваги:
Висока якість послуг, оперативне та якісне обслуговування, диференційований підхід до кожного клієнта.
Ми кваліфіковано навчаємо наших промоутерів та супервайзерів, жорстко контролюємо їх роботу, надаємо фотозвіти (за бажанням Замовника) про виконану роботу. Види промо-акцій:
- Роздача рекламно-інформаційних матеріалів біля метро;
Київський метрополітен один із найшвидших і найзручніших засобів пересування містом. Щоденний пасажиропотік, якого перевищує 2,0 млн. чол. Це переважно люди різного рівня достатку та соціального статусу.
- Роздача листівок біля ВНЗ;
Ми можемо запропонувати Вам роздачу рекламно-інформаційних матеріалів біля найпрестижніших та найелітніших ВНЗ м. Києва. Таких, як «Університет ім. Шевченка», «Києво-Могилянська Академія», «Київський Міжнародний Університет» тощо. Роздача на виставках;
У Києві приблизно двічі на рік проходять міжнародні та всеукраїнські виставки різних напрямків (наприклад, з кредитування, страхування, нерухомості, туристичних послуг тощо), у яких беруть участь провідні компанії, що надають свої товари та послуги.
Ми покриваємо всю територію України та співпрацюємо з мережею супермаркетів: «АТБ», «Сільпо», «Велмарт», «Амстор», «Брусничка», «Варус», «Наш край», «Ненажера», « Таврія В, “Грош”, “Корона”, “К-маркет”, “Delight”, “Захоплення”, “Клас”, “П’ятий Океан”, “Оскар”, “Копійка”, “Там Там”, “Фреш », «Квартал», «Арсен», «Спілка», «Вопак», «Novus».
Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання!
тел.: (099) 224-25-89, (063) 842-49-08