афиши в кинотеатрахРозміщення реклами в кінотеатрах – це можливість охоплення платоспроможної аудиторії з статком вище середнього.

Рекламна агенція «Соната Груп» співпрацює з кінотеатрами Києва та інших міст України.

У нас Ви можете отримати інформацію про всі доступні варіанти розміщення реклами в кінотеатрах.

У разі відсутності необхідного кінотеатру, ми індивідуально надамо інформацію на запит.

Розглянемо детально види розміщення реклами у кінотеатрах:

  • розміщення реклами на сітілайтах та лайтбоксах у кінотеатрах, банери, стенди;

Реклама на лайтбоксах у кінотеатрах чудово підходить як для розміщення іміджевої реклами, так і для показу інформаційних даних про новинки, акції тощо. Місця розміщення сітілайтів це входи, виходи кінотеатрів, фасади, кафе, місця очікування сеансів, у холах та інші прохідні зони, скупчення людей.

  •  рекламні ролики перед сеансами; реклама в кіно;реклама в кино

Ваш рекламний сюжет на великому екрані в кінотеатрі – це відмінний варіант за наявності хороших рекламних бюджетів. Цільова аудиторія відвідувачів це молоді, платоспроможні люди з статком вище середнього. Кожен ролик по-своєму унікальний і може бути не помічений. Величезні екрани, 3D проектори все працює для максимально якісного перегляду аудиторією.

Кожному клієнту готується індивідуальний прорахунок трансляції ролика на екранах у кінотеатрах. Залежно від виду діяльності компанії, хронометражу ролика, сюжету, а також інших факторів формується остаточна вартість.

  • відео ролики на моніторах у кінотеатрах;

Можливість трансляції Ваших рекламних роликів на спеціально встановлених екранах плазми в кінотеатрах. Відпочинкові зони, очікування фільму, туалетні кімнати, в цих місцях розташовані спеціальні монітори для перегляду відвідувачами.

У вартість розміщення не входить виготовлення ролика, кінотеатри яких немає в прайсі прораховуються індивідуально.

  • реклама на постерах, стендах, плакатах у кінотеатрах (наклейки)

Реклама на плакатах у кінотеатрах це один із доступних рекламних напрямків у даній сфері. Постери невеликих форматів розміщуються у прохідних зонах та місцях скупчення людей.

  • поширення листівок біля кінотеатрів.

У цьому виді рекламних послуг у кінотеатрах є кілька можливостей роздачі рекламної поліграфії:

Видача листівок чи сувенірної продукції з квитками на касах.
Розповсюдження рекламної поліграфії промоутерами на території кінотеатрів
Розміщення рекламної поліграфії на стійках
Завантажити прайс на розповсюдження листівок у кінотеатрах Києва

РА «Соната Груп» розміщує рекламу у кінотеатрах Києва та всіх обласних центрів України. Ми зібрали всі можливі рекламні послуги в кінотеатрах для наших клієнтів.

банеры в кинотетрахАктуальність та доцільність розміщення реклами в кінотеатрах обумовлена ​​тим, що відвідувачем кінотеатрів є найбільш потенційна як покупець публіка. Дані заклади відвідують ті самі люди, які ходять до магазинів потенційного рекламодавця. Ті ж люди, які користуватимуться його послугами та купуватимуть його товар. Це все одна публіка. Але є невелике застереження. Зазначена аудиторія при відвідуванні кінотеатру, розслаблена, не обтяжена проблемами, перебуває у гарному настрої. Вона налаштована на відпочинок! І саме в цей момент від рекламодавця потрібно зовсім небагато – потрібно дати їм відпочинок і розважити. Як подяка глядачі із задоволенням приймуть рекламну інформацію, що нав’язується.

Основні види подання рекламної інформації в кінотеатрах:

  • Короткі ролики безпосередньо перед початком фільму;
  • Якісний брендинг залу та приміщень кінотеатру;
  • Трансляція аудіороликів;
  • Масштабний семплінг у фойє кінотеатру в поєднанні з акціями
  • Поширення флаєрів під час продажу квитків;
  • Розміщення реклами на зворотному боці квитка;
  • Впровадження реклами у буклет із репертуарним списком;
  • встановлення відео екранів для трансляції реклами всередині приміщення;
  • Реклама на плакатах у кінотеатрах;
  • Реклама на стійках у місцях підвищеної прохідності;
  • Численні лайтбокси у кінотеатрах.

Найбільш ефективним видом є розміщення роликів перед переглядом фільму. Ефективність для рекламодавця у разі обумовлена ​​масштабним зв’язком із потенційної аудиторією. В результаті перегляду кіноглядачі позитивно сприймають та запам’ятовують рекламну інформацію. Надалі відбувається поширення позитивних відгуків. Найбільш оптимальною тривалістю відеоролика вважається 30 секунд, трансляцію ведеться протягом тижня (зазвичай із четверга по середу).

Наступним за ефективністю видом є брендування зали, яке включає:

  • Назва зали за назвою бренду (шляхом розміщення над входом яскравої об’ємної вивіски);
  • Нюанси в елементах оформлення (нанесення логотипів на чохли);
  • Акцентування на квитку назви зали;
  • Прокручування відео на відеомоніторах при вході в кінотеатр;
  • Вказівка ​​назви при складанні розкладу кіносеансів;
  • банера на офіційному інтернет-сайті кінотеатру;
  • Можливість вибору фільмів для розміщення реклами.
  • Інші види реклами повинні застосовуватися в поєднанні, оскільки кожен вид реклами задіює певну нішу сприйняття рекламованої інформації відвідувачами кінотеатру.

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання! тел.: (099) 224-25-89, (063) 842-49-08

Замовити послуги:

    callback-girl