Роздача пробників продукції, з метою збільшення попиту споживачів. Дуже схоже на напрям BTL активності з поширення рекламної поліграфії, але тут працює сам товар. Потенційний клієнт отримує готовий продукт у мініатюрній упаковці і вже не тільки може прочитати про нього, а спробувати на собі.
Цей вид промо акцій досить витратний, оскільки використання додаткових ресурсів (пробників) додає до основного бюджету суттєву різницю. Але при цьому семплінг досить популярний і ефективний у світі BTL-акцій.
Поряд із семплінгом дуже часто використовують роздачу сувенірної продукції.
Найчастіше такий спосіб залучення аудиторії використовується при виведенні нових продуктів на ринок продажів. Отримання безкоштовного екземпляра товару, пробника як подарунка стимулює потенційних клієнтів на подальший контакт. Величезною перевагою семплінг перед дегустацією є те, що даний вид активних продажів можуть використовувати не тільки для продуктів харчування, але і косметичні компанії, видавничі будинки, парфумерні компанії і т.д. Усі види товарів, які можна оформити як рекламних пробників, або використовувати просто групу товарів, щодо семплінга.
Семплінг має свої підгрупи та різновиди:
- pack swap – при використанні будь-якого виду товарів замовника споживач може обміняти коробочку, упаковку на новий товар;
- wet sampling – роздача пробників, готового продукту у місцях продажу, магазинах, де представлена рекламована лінійка товарів;
- horeca – використання ресторанів, кафе та інших подібних закладів для дегустації товарів;
- dry sampling – подарунок пробника товару, консультація про його переваги та особливості.
Під семплінгом не варто розуміти тільки роздачу пробників товару прямо в руки аудиторії, це може бути роздача рекламної продукції розсилка продукції по офісах компаній (наприклад кава, чай, канцелярські товари і т.д.), доставка в поштові скриньки цільової аудиторії. За нестандартного підходу значно збільшується шанс здивувати споживача, тим самим збільшуючи продажі.
Ми надаємо нашим клієнтам повний комплекс послуг під час проведення та організації семплінгу. Наші спеціалісти знають усі секрети проведення подібних заходів! Ми поділимося з Вами всіма нюансами проведення семплінгу для отримання максимальної ефективності!
Телефонуйте!
Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання!
тел.: (099) 224-25-89, (063) 842-49-08