реклама в трц

Реклама в торгово-розважальних центрах Києва та України дуже часто використовується як метод залучення аудиторії для підвищення впізнаваності бренду та збільшення продажів компанії. Величезні потоки відвідувачів ТРЦ гарантують велику кількість контактів із Вашим рекламним зображенням. І вже стоїть завдання для рекламодавця створити яскравий, барвистий макет, щоб реклама не перетворилася на непомічений формат, виділилася із загальної маси, емоційно торкнулася потенційних клієнтів.

виды рекламы в ТРЦ

Види розміщення реклами у ТРЦ:

лайтбокси, сітілайти, беклайти, щити та ін. конструкції в ТРЦ.

відео-монітори, плазми, екрани для транслювання роликів;

Вартість розміщення реклами на моніторах у ТРЦ прораховується індивідуально на запит клієнта. Рекламні носії розташовані в зонах скупчення людей, місцях продажу та відпочинку. Частота показів ролика сприяє збільшенню кількості переглядів.

Проведення промо-активностей на території ТРЦ;

Вартість прораховується індивідуально та по кожному ТРЦ є індивідуальною. Під час підготовки проведення акції в ТРЦ необхідна реєстрація промоутера. Також є можливість встановлення спеціальних конструкцій (промо столів, стійок і т.д.). Проведення акції в ТРЦ Києва є дуже ефективним і доступним для всіх видів діяльності у сфері продажу. Роздача рекламної поліграфії в ТРЦ може за короткий проміжок часу розповісти про Ваші товари та послуги цільової аудиторії клієнтів.

нестандартна реклама у ТРЦ (брендування підлоги, стін, реклама в туалетних групах, реклама у ліфтах ТРЦ).

Нестандартна реклама в ТРЦ часто використовується як іміджева реклама торгових брендів, великих компаній, будівельних комплексів і т.д. Прорахувати вартість брендування у ТРЦ можна у менеджера напряму.

Реклама в ТРЦ «Dream Town», Океан Плаза, Аладдін, Блокбастер, Гулівер, Городок, а також інших торгових центрах Києва може забезпечити нашим клієнтам стабільний приплив клієнтів, впізнаваність та запам’ятовуваність.

варианты рекламы

Думаю, немає такої людини, яка не стикалася з рекламою в громадських місцях. Як завжди, ці місця масового скупчення людей. До таких місць відносяться вулиці, вокзали, аеропорти, різного роду заклади тощо. І найбільш громадським місцем з перерахованих є торгові центри, людям весь час потрібно щось купувати, тому це одне з тих місць де найбільше скупчуються люди, і для рекламодавців це місце вважається ласощами на рекламування своїх товарів. Існує безліч видів рекламно-інформаційних матеріалів і розташовується у різних місцях торгово-розважального центру. Далі ми розберемо ці типи та розташування реклам.

Існує мовний тип реклами, до нього належатиме великий телевізор розташований зазвичай у видному для людей місці торгово-розважального центру. Це дозволяє розширити можливості рекламодавців, оскільки телебачення передає звук і зображення у високій якості в порівнянні з радіо, і збільшує на людей силу впливу реклами, але є дорогим видом реклами. Так само до мовного типу реклами відноситься радіореклама, яка мовиться всередині радіо торгово-розважального центру, але вона не така вже ефективна як телереклама, оскільки йде передача тільки звуку в середній якості.

брендирование ТЦВідносно дешевий вид реклами. Наступним видом є зовнішня реклама, до цього можна віднести практично всі реклами крім мовної і друкованої. Це щити, постери, панно, вивіски, рекламні тумби та дошки. Вони розташовані як всередині, так і зовні торгово-розважального центру. Перевага зовнішньої реклами в тому, що вони яскраві, масштабні, відрізняються помітністю і масовістю. Є найтривалішою і найпопулярнішою серед інших споживачів. Одна з місць зовнішньої реклами, мабуть, фасадні рекламні місця.

Зазвичай вони розташовуються біля центрального входу на фасаді, що і робить рекламу, що дуже переглядається з усіх боків паркування. Саме це місце є найвищою часткою контакту і дає чудову віддачу від реклами тим, що працює саме на потенційних покупців. Крім цього існують інші реклами які розташовуються в галереї бутиків, в банкоматних зонах, у вхідній групі торгово-розважального центру, що, мабуть, теж є одне з найбільш відвідуваних місць.

Насамкінець мені б хотілося висловити свою думку рекламодавцям про те, що реклама в трц є вигідним і перевіреним способом. Вона підштовхує споживача до придбання Вашого товару та послуг, збільшуючи Ваш рівень успіху.

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання! тел.: (099) 224-25-89, (063) 842-49-08

Замовити послуги:

    callback-girl