
За допомогою цього виду BTL-акцій працює принцип оцінки та подальшого придбання продуктів споживання. Цей вид промоактивності допомагає підштовхнути аудиторію, шляхом демонстрації товару, до здійснення покупки.
Відмінний стимул та потенційний розвиток Вашої торгової марки, лінійки виділених товарів.
Під час підготовки дегустації ми враховуємо всі необхідні складові та надаємо повний комплекс послуг: підбір та навчання персоналу, розробка та пошиття промо форми, виготовлення всіх необхідних промо матеріалів. Наше адресне покриття дозволяє провести дегустації, консультації у Києві та по всіх обласних містах України.
Вартість проведення дегустацій, консультацій запитуйте у менеджера направлення.
Кожна промо-акція прораховується індивідуально. У вартість не входить реєстрація (при необхідності) промоутерів. 1 супервайзер може контролювати від 3-х до 5-ти точок в залежності від розташування їх один від одного.
Остаточний прорахунок, медіа-план, проведення дегустації можна отримати після надання технічного завдання. Під час проведення дегустацій дуже багато чинників впливає формування цін:
- кількість промоутерів та загальна кількість робочих годин;
- авторизація промоутерів;
- місця та міста проведення дегустації;
- наявність промо інвентарю;
- логістика під час транспортування.
Підготовка та подальше проведення дегустації це дуже великий поштовх до підвищення продажів товарів компанії. При прямому контакті споживач отримує як візуальне, а й смакове сприйняття, але це важливо для аудиторії.
Активні продажі використовують більшість вже розвинених і розвинених торгових марок. Це значно збільшує наявну кількість постійних клієнтів. Кожна компанія має дбати про своїх клієнтів, постійно підживлюючи їх новинками та можливістю більше дізнатися про продукти Вашої торгової марки.
Проведення дегустації дозволяє компанії замовнику за підсумками сформувати результат та провести дослідження, що слід покращити для підвищення ефективності продажів. Враховуючи всі побажання Ваших клієнтів та потенційних покупців, є чудова можливість покращити якість продукції. Але це працює для компаній, товари яких вже тривалий час продаються, а ось для нових торгових марок проведення дегустації це спосіб самоствердиться на ринку продажів, заявити про себе не тільки аудиторії, а й посунути конкурентів і, можливо, надалі зайняти одну з позицій, що лідирують.
Під час підготовки дегустації, підборі промоутерів слід приділити увагу агентству з досвідом проведення ідентичних заходів. Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання, надамо повний медіа-план, можливість замовлення інвентарю, pos матеріалів.
Телефонуйте! Тільки у нас, Ви отримуєте професійне обслуговування, гарні знижки та бонуси!
Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання!
тел.: (099) 224-25-89, (063) 842-49-08
